فرهنگی ادبی اجتماعی

فرهنگی ادبی اجتماعی

فرهنگی ادبی اجتماعی
فرهنگی ادبی اجتماعی

فرهنگی ادبی اجتماعی

فرهنگی ادبی اجتماعی

حقوق ، یارانه ، خاطرات

حقوق میگیری یا حقوق میدی؟


-----------------------------------------

اوایل که وارد رشته حقوق دانشگاه شیراز شده بودم ، ترم اول یا دوم ،یه روز رفتم منزل یکی از فامیلهامون.

یه پیرمرد مهربون و خوش اخلاق از نوع 

« فامیل دور » هم اونجا بود.


منو شناخت و بعد از احوالپرسی گفت :

خوب شغلت چیه؟کجا کار می کنی؟

گفتم دانشجوام.شیراز درس میخونم.

گفت چی می خونی؟

گفتم حقوق.رشته حقوق میخونم.

پیرمرد کمی مکث کرد و پُکی به قلیان زد و دوباره پرسید ؛

خوب حالا حقوق میدی یا میگیری؟!

من اساساً آدمی هستم که همیشه تو اینجور شرایط خودمو راحت کنترل میکنم و عکس العملی نشون نمیدم که طرف مقابل ناراحت بشه.

مونده بودم هاج و واج که چه جوابی بدم که یکی از اعضای خانواده فامیل « فامیل نزدیک » نجاتم داد و گفت : حاجی فعلا داره درس قانون میخونه ، الان نه حقوقی می گیره نه حقوقی میده

____________________

برگی از خاطرات

عیسی جوکار




نظرات 1 + ارسال نظر
تینا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 13:38 http://tinakuchull.blogsky.com

خیلی جالب بوووود

درووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد